מדריך לטיול לא רגיל במקסיקו

January 17 2023doritr

במדריך הטיולים הבא שלפניכם, נחקור, נתבונן ונבדוק את הסיבות שהופכות את מקסיקו למקום כל כך מדהים שמושך אליו רבבות תיירים מכל קצוות העולם. נשתדל לספק לכם כמה דגשים חשובים, אבל חשוב לציין, שיהיה בלתי אפשרי לכסות במדריך זה את כלל המקומות שהם בגדר חובה.

קודם כל, בואו נחדד נקודה חשובה: אין כזה דבר “המלצה לטיול אחד מושלם במקסיקו”. כל אחד ואחת מאיתנו אוהבים את הטיולים שלהם קצת אחרת, ולכן טיפ X לא בהכרח יתאים לכם כפי שהוא מתאים למטיילים אחרים. ובכל זאת, מה טיול למקסיקו (לא רגיל) חייב לכלול? ריכזנו עבורכם כמה המלצות חמות.

קצת רקע על מקסיקו, ארץ השמש והגלים

מקסיקו היא מדינה מאוד צבעונית, חיה ותוססת עם הרבה מקומות מרגשים שאפשר להגיע אליהם יחסית בקלות. ובעוד כי ישנן גם אזהרות מסע בחלק מהמקומות במקסיקו, ברובה היא מאוד בטוחה לתיירים מכל העולם, כולל ישראלים. מחורבות עתיקות, היסטוריה עתיקה ועד חופים מדהימים, במקסיקו יש משהו שיכול לרגש את כל סוגי התיירים.

בין אם אתם מחפשים חופשה שכולה שלווה ורוגע, או שמא תחפשו חופשה מלאת אקסטרים ואטרקציות, יש משהו במקסיקו, איזשהו קסם, שיהפוך את הטיול שלכם לבלתי נשכח. ואם מדברים על מקומות בלתי נשכחים, חובה לדבר על פלאיה דל כרמן והאזור.

פלאיה דל כרמן – מה חובה לראות כאן?

האזור של פלאיה דל כרמן הוא אזור שטוף שמש, שכולל את אחת מעיירות החוף הכי יפות שיש לאזור זה של מקסיקו להציע. מלבד העובדה שתמצאו כאן חיי לילה תוססים, מסעדות פנטסטיות ושווקים תוססים, תמצאו כאן גם חופי ים בתוליים, פסטיבלים ועוד המון אטרקציות בחיק הטבע (כולל טיולי ג’יפים בג’ונגלים של האזור).

אם אתם מגיעים לאזור זה ומגלים שחופי הים נשטפו על ידי אצות חומות, אל תיבהלו, זהו תהליך טבעי שמתרחש כאן מדי שנה. במקרים אלו, אתם יכולים להגיע למגוון יעדי מים אחרים, כולל גם מסלולי טיול שמגיעים במהלכם למערות מרהיבות וטבע יוצא דופן. מערות אלו נקראות גם “סנוטות”, והן חוויה שחובה לחוות במציאות.

חובה להגיע לאזור של טולום במקסיקו

בחודשי נובמבר עד אפריל, ההמלצה הכי לחמה היא להגיע לאזור של טולום, שנחשב עוד יעד מאוד פופולארי במקסיקו. מלבד נופים קסומים בנוסח מקסיקו, טולום מציעה גם מגוון אטרקציות ופסטיבלים שאנשים מגיעים עבורם מכל קצוות העולם. למשל, פסטיבל זמנה, פסטיבל DAY ZERO ועוד.

מעבר לפסטיבלים, בעיירת טולום תוכלו להנות מחופי ים מרהיבים וחול לבן, שווקי אוכל תוססים, חיי לילה עד השעות הקטנות של הבוקר ועוד. אם אתם צריכים מידע נוסף על אטרקציות באזור זה, אנו ממליצים לקבל טיפים ישירות מחברת הנסיעות שלכם, בין אם תבחרו לנסוע דרך טרוולינגוס או דרך חברה אחרת.

Share: